Publicerad 1 sep 2015
Monyx kampanj nominerad till Svenska Designpriset
Monyx kampanj är nominerad till Svenska Designpriset 2015 i kategorin ”Reklam – digital”. Bidraget heter ”Lev livet – Spara nu”. Laika Consulting har tagit fram kampanjen i samarbete med kunden Monyx.
– Vi är väldigt stolta för nomineringen av Monyx digitala varumärkesbyggande kampanj Lev livet – Spara nu med bebisarna! Det är väldigt roligt för oss alla som jobbat med kampanjen. Samarbetet med Laikas kreativa och duktiga team med Jessica Lindhoff, Head of Visual Design, Ingmar Rentzhog, VD och Veronica Kloo, copywriter ger mersmak!, säger Ylva Klingvall, kommunikationschef Monyx
Hela Sverige får vara med och rösta fram vinnaren så gå gärna in och rösta på bidraget på www.designpriset.se. Omröstningen är igång mellan 14 september – 20 september.
Vill du se kampanjen, klicka här.
Prenumerera på Investerarbrevet:
Som prenumerant får du varje månad Investerarbrevet samt inbjudningar till våra event och erbjudanden från våra samarbetspartners. Investerarbrevet produceras av Laika Consulting. Läs om hur Laika Consulting behandlar personuppgifter här!